تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

نماینده ایلام: 

نمایندگی مستقل سازمان اقتصادی کوثر در ایلام تاسیس شود

نمایندگی مستقل سازمان اقتصادی کوثر در ایلام تاسیس شود
ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگی مستقل سازمان اقتصادی کوثر با هدف سهولت دسترسی و افزایش سرمایه گذاری باید در این استان تاسیس شود.

سارا فلاحی روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح گلخانه مدرن هیدروپونیک شهرستان هلیلان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با توجه به اینکه ایلام در حال حاضر نیازمند سرمایه گذاری در همه حوزه ها برای توسعه و محرومیت زدایی وجود دارد باید بخش های اقتصادی خود را در این استان فعال تر کند.

وی یادآور شد: برای رفع چهره محرومیت از این استان نیازمند حضور هلدینگ های بزرگ با حجم سرمایه گذاری بالا برای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان هستیم.

فلاحی تاکید کرد: ایلام با وجود تمام مواهب خدادادی نظیر آب و خاک، نفت و گاز نیازمند توجه ویژه سرمایه گذاران داخلی برای سرمایه گذاری و در نهایت رونق و توسعه اقتصادی است.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در صنایع استان، گفت: هر کجا کار به نیروهای بومی واگذار شد بهترین نتیجه حاصل شده است که باید این مهم در ایلام نیز نهادینه شود.

وی در ادامه به انتخاب هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی تاکنون توسط بنیاد مستضعفان در حوزه زیرساخت این شهرستان به انجام رسیده است که در کنار آن باید به دیگر حوزه ها نیز توجه ویژه شود.

فلاحی ایلام را سرزمین مقاومت، ایثار و شهادت ذکر کرد و گفت: این استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم سه هزار شهید به انقلاب و ۱۲ هزار جانباز پیشقراول مجاهدت در کشور شناخته می شود.

به گزارش ایرنا، پروژه گلخانه مدرن هیدروپونیک هلیلان استان ایلام امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه از طریق ویدئوکنفرانس به دستور حضور رییس جمهوری و با حضور محمد نوذری استاندار ایلام و سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این طرح با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان تازه تاسیس هلیلان افتتاح شد که اشتغال زایی ۴۱۸ نفر را در پی دارد.

این طرح با ارزش سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار و ۶۷۲ تن انواع محصولات گلخانه ای احداث شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.