تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

تعداد ۲۲ ایستگاه حفاظت کاتدیک خطوط گاز در سطح استان فعال است

تعداد ۲۲ ایستگاه حفاظت کاتدیک خطوط گاز در سطح استان فعال است
پویاخبر - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از فعالیت 22 ایستگاه حفاظت کاتدیک برای جلوگیری از خوردگی و حفاظت از زنگ خطوط فلزی گاز در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی افزود: این تعداد ایستگاه در شهرستانهای ایلام، سرابله، ایوان، چوار، دره شهر، آبدانان، دهلران، سیروان، مهران، ملکشاهی و بخش صالح آباد نصب و راه اندازی شده است.

وی هدف از ایجاد این ایستگاه ها را پیشگیری، کاهش و جلوگیری از ایجاد خوردگی در خطوط لوله انتقال و تغذیه گاز در سطح استان عنوان کرد و اظهار داشت: برای حفاظت و نگهداری ایمن و مطلوب بیش از ۵۰۰ کیلومتر خطوط موجود در استان، این ایستگاه ها ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: سالانه دستورالعمل های پایش و قرائت ایستگاههای یاد شده از طریق کمیته مدیریت خوردگی شرکت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و در صورت وجود نقص در عایق پوششی یا وجود مشکل خوردگی لوله ها، اقدامات پیشگیرانه انجام می شود.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی دقیق عملکرد سامانه های حفاظت کاتدیک و شناسایی نقاط بحرانی و معیوب در طول خطوط یاد شده به فاصله یک کیلومتر از هم، نقاط آزمایش نصب و راه اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.