تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

مشارکت شرکت گاز استان ایلام در کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال

مشارکت شرکت گاز استان ایلام در کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال
.

نگاه اقتصاد  – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی، شرکت گاز استان با همکاری منابع طبیعی استان در بخش گنجوان شهرستان چوار ۱۵۰۰ اصله نهال غرس نمود.

به گزارش روابط عمومی؛ “عباس شمس اللهی” افزود: شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی و همزمان با اجرای پروژه های خود در مناطق مختلف استان، با مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه از جمله کمک به مستمندان و اقشار آسیب پذیر، مشارکت در پویش امید و همدلی، مشارکت در آزاد سازی زندانیان، آسفالت برخی راههای روستایی، درختکاری و غیره اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی اظهار داشت: در سنوات گذشته آسفالت تعدادی از راههای روستایی بخش سیوان، درختکاری در بخش زرین آباد، ارسال تجهیزات امدادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، کمک به مستمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، کمک به مناطق سیل زده استان و غیره تنها بخشی از اقدامات این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی بوده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: این شرکت همزمان با انجام ماموریت‌های سازمانی خود، همواره در تلاش بوده به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه باعث اثرگذاری و اتفاقات مثبت در استان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.