تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

رییس پلیس راه ایلام:

خودروهای دارای مشکل قضایی توقیف می شوند

خودروهای دارای مشکل قضایی توقیف می شوند
ایلام - رییس پلیس راه ایلام گفت: رانندگانی که خودرو آنها دارای مشکل قضایی است باید قبل از توقیف توسط ماموران پلیس راه، مشکلات قضایی خوردو خود را مرتفع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه اظهار داشت: همچنین پرونده خودروهای با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک نیز به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و تاکنون ۳۵ خودرو شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

وی افزود: باتوجه به وضعیت نامساعد شهرستان های مختلف استان به علت جولان کرونا ممنوعیت های ترددی در همه مبادی ورودی و خروجی استان کماکان در حال انجام است و این ممنوعیت ها تا هفته دیگر کماکان ادامه دارد.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: از مسافرت و تردد خودروهای غیر ضرور به شدت جلوگیری می شود و فقط خودروهای دارای مجوز حق تردد و عبور و مرور دارند.

همتی زاده ادامه داد: همچنین ورودی های منتهی به تفرجگاه های استان به ویژه منطقه تفریحی طبیعی ششدار مسدود شده است و فقط خودروهای دارای مجوز اجازه تردد دارند و نیز آرامستان ها نیز از قاعده منع تردد مستثنی نیستند.

وی از عموم مردم خواست در ماه مبارک رمضان همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه داشته باشند و ضمن پرهیز از سفرهای غیرضرور از سفر به مناطق قرمز و سیاه به طور جدی خودداری کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.