تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۶

ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفتند

ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفتند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان که در وضعیت نارنجی بودند در محدوده زرد قرار گرفتند و سیروان نیز از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر یافت.

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در کارگروه رسانه استان ایلام اظهار داشت: شهرستان های ایلام، آبدانان، ایوان، بدره، مهران، چرداول، دره شهر و دهلران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی سایر شهرستان ها نیز از وضعیت قرمز خارج شده و وضعیت استان در شرایط پایداری قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: خودداری از دورهمی ها، در خانه ماندن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین راه های پیشگیری از کرونا است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: چنانچه مردم هشدارها را جدی بگیرند کرونا مهار می شود و تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی نیز کاهش می یابد.

۳۳ هزار و ۵۰۴ نفر تاکنون در استان ایلام از ابتدای شیوع کرونا به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۱۰ نفر به علت این بیماری جان خود را از دست داده اند.

با ورود موج چهارم شیوع این ویروس از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد افراد مبتلا و بستری در مراکز درمانی افزایش قابل توجهی در استان ایلام داشته و هم اکنون ۳۲۷ نفر از بیماران در بیمارستان ها بستری هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.