تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

توزیع ۳۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان ایلام در هفته اطعام و اکرام/توزیع ۳۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان

توزیع ۳۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان ایلام در هفته اطعام و اکرام/توزیع ۳۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام از تهیه و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.

 

قنبر موسی نژاد در آیینی که به همین منظور و با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان در محل مجتمع رفاهی لاله در ایلام برگزار شد بیان کرد: تهیه این تعداد غذا که در قالب طرح #ایرانهمدل و #اطعاممهدوی با مشارکت سپاه استان انجام می گیرد.

وی افزود:بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع میشود.

 

وی توزیع سبدهایی غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد و گفت: به همین منظور توزیع ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی در این ماه تدارک دیده شده است که ارزش هر سبد غذایی بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

 

موسی نژاد به همکاری سپاه امیرالمومنین «ع» استان در کمک به نیازمندان و مددجویان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه های مذکور، جذب بیش از ۱۲ هزار حامی برای ایتام و کودکان نیازمند در قالب طرح ایران مهربان از دیگر برنامه های مشترک بین کمیته امداد و سپاه استان در ماه رمضان است.

 

وی تصریح کرد: با تفاهم نامه امضاء شده بین کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان امسال همکاری های این دو دستگاه در زمینه های ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان نیز ادامه خواهد داشت.

 

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این مراسم با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)گفت:در راستای رزمایش کمک مومنانه و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شبهای پربرکت قدر بمنظور. تکریم خانواده های نیازمند ، تعداد ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروههای جهادی بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) تهیه و توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در بین خانواده های نیازمند کل شهرستانهای استان توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: خوشبختانه بین کمیته امداد و سپاه استان همکاری های همه جانبه ای در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.