تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۰

استاندار ایلام: 

محدودیت های کرونا بصورت هوشمند مدیریت شود

محدودیت های کرونا بصورت هوشمند مدیریت شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: محدودیت های کرونا بر اساس رنگ بندی جدید کرونا بصورت هوشمند در استان مدیریت و مورد نظارت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز پنجشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، جلوگیری از برگزاری تجمعات، زدن‌ ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم می‌توان محدودیت های هوشمندی را به اجرا گذاشت به گونه ای که هم بتوان با فعالیت اصناف و گروه شغلی ۲ نبض بازار را به جریان انداخت هم سلامت مردم را در این شرایط تامین کرد.

وی از فرمانداران، اعضا، دبیر قرارگاه و دستگاه های نظارتی استان خواست: با تشکیل جلسه ای کارشناسی، شرایط، نحوه اجرای کار و راهکارهای جدید مقابله با کرونا را بررسی و نتایج را به ستاد اعلام کنند تا در اسرع وقت تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار ایلام گفت: اگرچه وضعیت کرونا در مرکز استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده است ولی همچنان اوضاع کرونا در استان خوب نیست.

وی افزود: نباید این تغییر وضعیت باعث عادی انگاری کرونا شود، بلکه باید با تلاش بیشتر و همراهی همگان زمینه برچیده شدن این ویروس از سطح جامعه فراهم شود.

نوذری گفت: باید با اقدامات هدفمند روند افزایشی کرونا در استان کاهش یافته و شاهد بهبودی اوضاع و رسیدن به رنگ های زرد، آبی و سپس سفید باشیم.

استاندار ایلام راهکار مقابله موثر با روند افزایشی کرونا در استان را رعایت دستورالعمل ها، اجرای پروتکل ها و همکاری اقشار مختلف مردم دانست و بیان کرد: همراهی مردم در مدیریت امور در هر حوزه ای نتایج مثبتی را به بار آورده است و چنانچه مردم در هفته های پیش رو همراهی کنند روحیه امید جامعه را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه موضوعات تکراری کرونا مردم را آزارمی دهد، ولی همچنان همه ما در مقابل حفظ سلامت و جان مردم وظیفه داریم و باید پاسخگو باشیم، یادآور شد: کرونا یک موضوع جمعی است و نیاز است که با حضور همه دستگاه ها و با همراهی مردم بر آن غلبه کرد.

نوذری با بیان اینکه در شهرستان های آبدانان، دره شهر و ایوان بستری بیماران روند افزایش داشته و نیاز است که اقدامات پیشگیرانه جدی تری از سوی مسوولان شهرستان ها پیگیری شود، افزود: بستری بیماران تنها با تشخیص پزشکان متخصص و در صورت لزوم باید انجام شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.