تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

 پیام تبریک مدیرعامل آبفای استان ایلام به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

 پیام تبریک مدیرعامل آبفای استان ایلام به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
نگاه اقتصاد - دکتر نوراله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، متن پیام دکتر تیموری بدین شرح است:

بسمه تعالی

«در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه های ارتباطی و رسانه ها، موضوع اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم بروز و حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

 

بی شک روابط عمومی در شرکت آب و فاضلاب استان با ایفا کارکردهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه درون و برون سازمانی، آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب مخصوصا با توجه به اینکه سالی کم بارش را گذرانده ایم نقشی بی بدیل ایفا می کند .

همچنین به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به اینکه تابستانی با تنش آبی را در پیش رو داریم که باعث بالارفتن مصرف آب خواهد شد، نقش و کارکرد روابط عمومی در دعوت مردم به صرفه جویی و درست مصرف کردن آب بیش از پیش نمود پیدا می کند که امیدواریم مردم عزیز استان با درست مصرف کردن ما را در ارائه خدمات یاری نمایند.

در پایان مجددا ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران و نیک اندیشان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون آنها را از خداوند متعال خواستارم».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.