تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

پی گیری تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان

پی گیری تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان
نگاه اقتصاد-  مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه های راه سازی قطعه اول ایلام- مهران بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی ایلام،  مدیرکل این دستگاه اجرایی در این بازدید گفت: به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران بیشترین حجم عملیات  راه سازی این محور جهت ارتقاء به بزرگراه را به خود اختصاص داده است به طوری که در این قطعه که طول آن ۱۱ کیلومتر است ۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است. در این ۶ کیلومتر دو رشته تونل در دست احداث می باشد، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۷۱۰ متر که حفاری و کف برداری شده و پیمانکار  در حال نصب قالب لاینینگ جهت اجرای عملیات  لاینینگ ( پوشش بتنی سقف و دیوارها) این تونل می باشد و با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می کند و تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران به طول  ۸۶۰ متر که حفاری  آن به پایان رسیده و  عملیات کف برداری آن نیز در مراحل پایانی است.

 

مهندس بهادری افزود: غیر از احداث این دو تونل در قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران عملیات تکمیلی پلهای بزرگ و حجم عظیم ترانشه برداری و خاک ریزی در مراحل پایانی است که با انجام این مرحله چند نقطه پرحادثه محور مذکور حذف خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: راه و شهرسازی استان ایلام تلاش خواهد کرد تا اربعین آینده عمده عملیات راه سازی محور ایلام به مهران به اتمام برسد هر چند که در چند نقطه از جمله تکمیل تونلها و بحث نقاط رانشی و … نیاز به اعتبار و زمان دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.