تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

۸۱ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد

۸۱ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۸۱ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۳۸ هزار و ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۳۱ بستری جدید ناشی از کرونا نیز در مراکز درمانی بستری شدند و هم اکنون تعداد بستری های استان ۱۰۸ نفر است.

وی افزود: از بستری های جدید ۱۰ بیمار حاد تنفسی مربوط به ایلام و هفت نفر نیز مربوط به دهلران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: شهرستان ایلام همچنان با دارا بودن بالاترین آمار بستری نگران کننده و احتمال قرمز شدن وضعیت در آن وجود دارد.

کریمیان یادآور شد: حضور در تجمعات، عدم استفاده از ماسک و سهل انگاری دلیل افزایش موارد شیوع و در نتیجه آن بستری هاست و تصور پایان کرونا نادرست و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از بستری های جدید پنج نفر مربوط به ایوان، چهار نفر مهران، یک نفر آبدانان، یک نفر دره شهر، یک نفر بدره، یک نفر چرداول و یک نفر نیز مربوط به سیروان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی ناشی از کرونا ثبت شده و مجموع فوتی های استان به ۷۷۶ نفر افزایش یافته است.

کریمیان اضافه کرد: شهرستان های ایلام، ایوان، چوار، چرداول، ایوان، دهلران، دره شهر و آبدانان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.