تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

گردهمایی کمیته کارمندان در راستای حمایت از آیت الله رئیسی + گزارش تصویری

گردهمایی کمیته کارمندان در راستای حمایت از آیت الله رئیسی + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

 

به منظور حمایت از حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همایش باشکوهی با حضور جمع کثیری از نمایندگان جامعه کارمندی اعم از کارکنان نهادها، وزارتخانه‌ها سازمانها، موسسات و بانکها در محل حسینیه سیدالشهدا در تهران برگزار شد.

 

در این همایش که جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی پورمحمدی و جمعی از سفرای اسبق وزارت خارجه حضور داشتند، دکتر سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان کشور و مدیر کمیته کارکنان ستاد حضرت آیت الله رئیسی ضمن خیر مقدم به حضار با اشاره به حمایت همه جانبه مجموعه کارمندی از کاندیداتوری حضرت آیت الله رئیسی کثرت کارکنان شاغل و بازنشسته در دستگاه‌های دولتی را در یک مقایسه آماری بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شاغل و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته برشمردن.

 

 

وی همچنین تعداد کارکنان شاغل در بخش خصوصی را نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عنوان کردند و خاطرنشان ساختند با توجه به این حجم از کارمندان در دستگاه های مختلف متأسفانه آنگونه که بایسته و شایسته است به این قشر زحمتکش و تلاشگر توجهی نشده است.

 

دکتر سجادی؛ نقش کارمندان را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم توصیف کردند و افزود: کارمندان با اعتصابات وسیعی که در اوایل انقلاب، در مبارزه با رژیم ستمشاهی صورت دادند کمر آن رژیم را شکستند.

 

ایشان حضور جامعه کارمندی را در دوران دفاع مقدس بسیار اثرگذار و چشمگیر عنوان کردند و اظهار داشتند به رغم رشادتها و جانفشانی های کارمندان دوشادوش دیگر رزمندگان متأسفانه حقوق مغفول مانده این عزیزان که درلوایح و مصوبات مجلس شورای اسلامی لحاظ گردیده توسط قوه مجریه به ویژه در هشت سال گذشته به طور ناعادلانه ای مورد بی توجهی و بی مهری مسئولان قرار گرفته و عدم اجرای قوانین و مصوبات مربوطه در برخی سازمانها نهادها و وزارتخانه‌ها و بویژه در بانک‌های خصوصی شده داد و گلایه جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا را درآورده است، اگر چه این موضوع از طریق نهادهای مختلف به ویژه قوه قضاییه دیوان عدالت اداری و هیات های تشخیص ادارات کار در حال پیگیری است اما لازمه آن دستور قاطع و سریع در خصوص پیگیری و اجرای بی قید و شرط قوانین ایثارگری از سوی تمامی سازمانها نهادها، موسسات و بانک های خصوصی شده ای است که از اجرای آن خودداری می کنند.

 

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی پورمحمدی در سخنانی بر ضرورت مشارکت حداکثری جامعه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد و خاطرنشان ساخت این حسن برگزاری انتخابات هاست که ما را هر از چند گاهی دور هم جمع می‌کند تا در خصوص یک هدف واحد و مشترک تصمیم بگیریم و حرکت کنیم اما متأسفانه باید گفت در برخی از پارامترها مشکلاتی وجود دارد و عیوبی دیده می‌شود که باعث آزار واذیت روان جامعه می گردد.

وی جای خالی سازمان‌های فعال سیاسی اجتماعی و… در این میان را بسیار مهم توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد؛ حل و فصل این مسائل در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد حجت‌الاسلام پورمحمدی شورای وحدت را از جمله تشکل‌هایی برشمردند که بر اساس برنامه درست و جامع پایه گذاری گردیده و شکل گرفته است و بر اساس تصمیمات اعضای این شورا برنامه‌ها با قدرت و انسجام پیش میرود و دنبال می شودکه نمود آن حمایت از کاندیداتوری حضرت آیت الله رئیسی می باشد.

ایشان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و در عین حال آرزوی موفقیت برای حضرت آیت الله رئیسی گفت مسئله اصلی ما بعد از ۲۸ خرداد خواهد بود چرا که مطالبات انباشت شده ای از خواسته های مردم در جامعه شکل گرفته است.

وی بخشی از مطالبات عنوان شده را متعلق به قشر کارمندان عنوان کرد و افزود در باب نظام اجرایی متعلق به مجموعه کارمندی خیلی جفا شده است که باید مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

 

و ی خطاب به جمع حاضر و به ویژه جناب آقای دکتر سیدکمال سجادی به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان اضافه کرد باید پیشنهادات و در عین حال راهکارهای لازم از طریق این تشکل تهیه و به عنوان منتخب کارمندان در اختیار رئیس‌جمهور قرار گیرد تا اصلاحات لازم در نظام اداری کشور براین اساس صورت گیرد.

وی ارائه پیشنهادات، راهکارها و نظارت بر اجرای قوانین مربوط به جامعه کارمندی را از جمله اقدامات مهمی ذکر کرد که باید توسط جامعه اسلامی کارمندان به عنوان نماینده این قشر زحمتکش از مجموعه اداری کشور دنبال شود.

مهندس نبی زاده سفیر اسبق ایران در هند و عضو کمیته کارمندان نیز دیگر سخنران این گردهمایی بودن ایشان نیز مطالبی را در خصوص انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح از طریق مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد و خواستار حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه به ویژه کارمندان از حضرت آیت الله رئیسی شد.

سرکار خانم اسکندری دبیرکل محترم حزب فاطمیون و عضو کمیته کارمندان نیز نقش بانوان در بین کارمندان دولت را بسیار مهم توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود بانوان عزیز در این مقطع از تاریخ نظام و انقلاب همانند گذشته نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.