تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

دعوت مدیر کل پست استان جهت مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات

دعوت مدیر کل پست استان جهت مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات
نگاه اقتصاد  - هدایت فیلی مدیرکل پست استان با صدور پیامی از آحاد مردم شریف استان جهت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد دعوت بعمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند. سوره مبارک رعد آیه۱۱

با سلام و عرض ادب و احترام به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و جمیع مردم فهیم، شریف و بزرگوار استان عزیزم ایلام و عرض ادب محضر مرزداران سرافراز و همیشه قهرمان

مستحضرید در آستانه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری قرار داریم ، روزیکه جملگی باید پایبندی خود به اصول اولیه انقلاب شکوهمند اسلامی و راه شهدای عزیز، ایثارگران و مجاهدان وعلما و دانشمندان این مرز و بوم را پاس بداریم.

جمهوری اسلامی حاصل بیش از یکصد سال مبارزه علما و دانشمندان و جمیع آحاد این ملت با فرهنگ و متمدن است که با خون شهدای عزیز و جوانان این ملت نهال استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری و تنومند گردید. عزیزان، کشور ما در طول سالهای اخیر با ظالمانه ترین تحریمهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار روبرو شده است و دشمنان خارجی چشم به انتخابات ما در ۲۸ خرداد دوخته اند وبلاشک مشارکت بالای مردم عزیزمان سد مستحکمی خواهد بود در مقابل زیاده خواهی دشمنان و رفع تحریم‌های ظالمانه و علاوه بر آن موتور توسعه وپیشرفت و عمران و آبادانی کشور را شتاب خواهد بخشید واز طرفی مشارکت حداکثری ملت رشید ما پشتوانه محکمی خواهد بود برای رییس جمهور و دولت آینده در محافل بین المللی جهت دفاع از حقوق مردم.

لذا به نوبه خود وبه عنوان فرزند کوچک این استان استدعا دارم به این موضوع مهم توجه اساسی داشته و ضمن دفاع قاطعانه از حق تعیین سرنوشت خویش با مشارکت گسترده پشتوانه محکمی بسازیم برای دولت آینده.

شرکت در انتخابات واجب شرعی و سیاسی و اجتماعی است و به نظر بنده حقیر که بابت این اظهار نظر از مجتهدین محترم پوزش می‌طلبم حضور در انتخابات از نماز هم واجب تر است‌، زیرا قضای نماز نخوانده را میشود بجای آورد اما جبران و قضای انتخابات شرکت نکرده غیر ممکن بوده و نه تنها چهار سال پشیمانی بدنبال داشته بلکه تاثیر منفی کاهش مشارکت حداقل نیم قرن بر جمیع امورات این کشور سایه خواهد افکند.

در پایان از جمیع کسانیکه دلشان بنام اسلام و ایران می‌تپد استدعا داریم انشاالله ضمن مشارکت فعال در انتخابات، جمیع افراد خانواده، خویشاوندان، دوستان، اقوام ،همکاران و اقشار مختلف مردم بزرگوار را به مشارکت حداکثری دعوت نمایند و انشاالله با مشارکت گسترده و انتخاب شخص اصلح برای ریاست جمهوری مسیر توسعه کشور را هموار و شتاب بخشیم . بدیهی است دولت برآمده از مشارکت حداکثری تبلور اراده ملت بزرگ ایران و عامل عقب نشینی دشمنان خارجی و پیش نیاز توسعه و رفع مشکلات داخلی منجمله تورم، بیکاری، فقر و سایر مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد بود.به امید ایرانی آبادتر.

توفیق و سربلندی شما سروران ارجمند در سایه عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

هدایت فیلی

مدیرکل پست استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.