تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

ظهور و بروز اراده ملی؛

فرماندار: سه هزار نیروی اجرایی انتخابات را در دهلران برگزار می کنند

فرماندار: سه هزار نیروی اجرایی انتخابات را در دهلران برگزار می کنند
.

ایلام – فرماندار دهلران گفت: سه هزار نفر در این شهرستان کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای سالامی شهر و روستا را بر عهده دارند.

مجید عسگری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات در شهرستان ساعت هفت صبح شروع شده و رای گیری در همه شعب در حال انجام است.

وی از استقرار ۱۰۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و افزود: فرآیند رای گیری از مردم در همه شعب بدون مشکل و با نظارت عوامل اجرایی و انتظامی انجام می شود.

فرماندار دهلران تاکید کرد: تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده و رعایت پروتکل های بهداشتی و اقلام بهداشتی و تدارک تعرفه به میزان کافی نیز در شعب اخذ رای لحاظ شده است.

عسگری به سه هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این تعداد در حوزه های نظارت، اجرا، بازرسی و حفظ نظم و امنیت همکاری می کنند.

وی از افزایش تعداد شعب با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رای گیری خبر داد و اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

امام جمعه دهلران نیز هنگام انداختن رای خود به صندوق گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مسوولیت کارگزاران نظام را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: مردم امروز به عهد خود وفا و با حضور در انتخابات دوباره نقش آفرین خواهند شد و مسوولان هم باید خدمتگزار مردم در عمل باشند و تمام توان خود را برای رفع گرفتاری های آنان بکار بگیرند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.