تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

معاون بنیاد شهید:

مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است

مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است
،

تهران – معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید فرصت خدمت به جانبازان را مغتنم بشماریم، جانبازان یادگاران روزهای سخت این سرزمین هستند و حضور آنها نعمت و برکت است ضمن اینکه مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است.

سردار یعقوب سلیمانی با همراهی مدیران کل معاونت فرهنگی بنیاد شهید روز یکشنبه ضمن بازدید از بیمارستان روانپزشکی صدر و دیدار با جانبازان بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل فرهنگی این مجموعه قرار گرفتند.

وی در دیدار با رئیس و مدیر داخلی بیمارستان روانپزشکی صدر، ضمن گرامیداشت شهدای تیر ماه عنوان کرد: در ایام سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، سالگرد شهدای هفتم تیر و بمباران شیمیایی سردشت قرار داریم. برای بزرگداشت یاد شهدا، جانبازان و بازماندگان این حوادث برنامه‌های فرهنگی مختلفی برنامه‌ریزی شده است؛ از جمله همایش سراسری کشوری مصدومین شیمیایی که هفتم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از حضور خود در بیمارستان صدر را دیدار با جانبازان عزیز و عرض خداقوت و تشکر از کارکنان و مسئولان بیمارستان عنوان کرد و افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به خانواده‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، خدمت به جانبازان هم کمتر از ایثارگری جانبازان نیست و زحمت و تلاش کارکنان و کادر درمان بیمارستان‌هایی مانند بیمارستان صدر، خود نوعی مجاهدت است.

سردار سلیمانی ضمن تشکر از تلاش کادر درمان بیمارستان روانپزشکی صدر عنوان کرد: درست است که وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران تأمین امکانات مادی و رفاهی جامعه شاهد و ایثارگر است و باید این وظیفه را به بهترین وجه انجام دهد، اما تجربه نشان داده امکانات مادی به‌هیچ وجه جای خوشرویی و گشاده‌رویی در برخورد با این عزیزان را نمی‌گیرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای هر انتظاری در حوزه فرهنگی مثل برنامه‌های اردویی و مراسم‌ها، خدمات آموزشی و… آمادگی کامل داریم به نیازهای فرهنگی عزیزان جانباز بپردازیم و خدمات لازم را ارائه دهیم. باید فرصت خدمت به جانبازان را مغتنم بشماریم. جانبازان یادگاران روزهای سخت این سرزمین هستند و حضورشان نعمت و برکت است ضمن اینکه مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است.

وی افزود: معاونت فرهنگی آمادگی کامل دارد برنامه‌های اردویی و تفریحی برای کارکنان بیمارستان هم ترتیب دهد، تا با نشاط و انگیزه بیشتری به جانبازان عزیز خدمت ارائه دهند.

سردار سلیمانی ضمن بازدید از بخش بستری بیمارستان، در جمع جانبازان بستری در بیمارستان حاضر شد و در فضایی صمیمی با آنها گفت‌ وگو کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.