تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

حضور باشکوه مردم ایلام در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور باشکوه مردم ایلام در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی
ایلام - امروز مردم ایلام همزمان با سراسر کشور، با حضور باشکوه و حماسی خود را راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم استان ایلام در حالی آیین یوم الله ۲۲ بهمن را جشن گرفتند که رسانه های معاند به صورت گسترده در تلاش بودند که مردم را از حضور در این راهپیمایی دلسرد کنند.

مردم همیشه در صحنه ایلام در هوای متبوع بهمن ماه بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عهد دیرین خود با امام راحل، شهیدان، مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب به دنیا یادآور شدند.

در میان خیل عظیم جمعیت راهپیمایان ایلامی حضور دختران و پسران جوان و نوجوان متولد دهه‌های ۸۰ و ۹۰ و حتی کودکان نوباوه و نوپای زاده قرن جدید در کنار مردان و زنانی که با قیام تاریخی خود در بهمن ۵۷ بر طاغوت پیروز شده بودند، ترکیب انسانی زیبایی را درست کرده بود.

مردم ولایی ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظلومیت مردم غزه و جنایات نسل کشی اسرائیل در حق ساکنان باریکه غزه را فراموش نکردند و حمایت خود از این ملت جنگزده را نشان دادند.

“الله اکبر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و” مرگ بر منافق”، “با انگشت اشاره دشمن شود بیچاره”، “در بهار آزادی جای شهیدان خالی”، “ما ملت شهادتیم فدایی ولایتم”، “ما ملت شهادتیم ایرانی باغیرتیم”، “ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم”، “ما همه سرباز تواییم خامنه‌ای گوش به فرمان تواییم خامنه‌ای”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، “جنایت منطقه زیر سر آمریکاست کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست”، “از امت اسلامی رسد به گوش دنیا نبرد با اسرائیل نبرد با آمریکا”، “نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست”، “اطاعت از رهبری مایه نصرت ماست”، “ما ملتی بصیریم ذلت نمی پذیریم”، “ما ملتی آگاهیم پیرو ثاراللهیم”، و “ما پیرو رهبریم فرمان از او می بریم” از جمله شعارهای امروز مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

مردم ایلام‌ با در دست داشتن پرچم‌های مقدس یا حسین (ع) و جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و فلسطین، دست نوشته و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی، بیعت خود را در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران تجدید و خود را برای یکسال جدید در سایه نظام شکوهمند اسلامی آماده کردند.

آنها در راهپیمایی امروز آمادگی همه جانبه و پرشور خود برای ۱۱ اسفندماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خلق یک حماسه دیگر اعلام کردند.

اجرای سرود” وطن” و ” سلام فرمانده” توسط دانش آموزان، ایستگاه‌های نقاشی و رای اولی‌ها، قرائت بیانیه، برپایی ایستگاه های مشاوره قضایی و سلامت از جمله برنامه‌های امروز راهپیمایی ایلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین” هادی صادقی” معاون فرهنگی و ریاست توسعه شورای حل اختلاف کشور مهمان و سخنران ویژه امروز ایلام بود.

این راهپیمایی در مرکز استان از میدان ۲۲ بهمن شروع و بعد از طی مسافت خیبان آیت الله حیدری ایلامی و چهار راه رسالت، به میدان شهید کشوری ختم شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.