تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

امام‌جمعه: 

خدمات آستان قدس رضوی در ایلام اطلاع رسانی شود

خدمات آستان قدس رضوی در ایلام اطلاع رسانی شود
،

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اطلاع‌رسانی خدمات آستان قدس رضوی در استان گفت: نهادینه کردن فرهنگ وقف، گسترش و توجه به این ‌مقوله مهم امری ضروری است‌.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز پنج شنبه در دیدار با دبیر کانون های خدمت رضوی ایلام با اشاره به خدماتی که آستان قدس رضوی در این استان می تواند ارائه دهد، افزود: اینکه مردم می‌توانند در این استان نذورات خود را در رابطه با امام رضا علیه السلام پرداخت کنند و عواید آن نیز در استان هزینه گردد و یا موقوفاتی برای آستان قدس رضوی در ایلام داشته باشند امری خوب و درخور توجه است.

 

امام جمعه ایلام درخصوص فرهنگ وقف و گسترش آن در استان ایلام نیز بیان داشت: با فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ وقف و گسترش موقوفات امام رضا(ع) در استان، خیرات و برکات بسیاری برای مردم به همراه خواهد داشت.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان ایلام نیز در این دیدار پیام مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خطاب به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام را تقدیم ایشان کرد و گفت: ما در استان ایلام می‌توانیم با دریافت نذورات و هدایای مردم برای امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی، برای این عزیزان قبض صادر کرده و عواید آن را نیز در خود استان هزینه کنیم.

 

محمد کریم رحیمی با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات امام رضا(ع) در ایلام می توانیم از عواید آن در استان بهره مند شویم، افزود: دوستداران اهل بیت و امام رضا(ع) می توانند با تحویل نذورات و هدایای خود به کانون های خدمت رضوی در استان ایلام از خدمات آستان قدس در مشهد مقدس نیز بهره مند شده و از امتیازات و هدایایی که آستان قدس رضوی به وقف کنندگان و هدیه دهندگان به آستان قدس و امام رضا(ع) ارائه می‌دهد بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.