تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

تمهیدات لازم در زمینه تامین و توزیع آب شرب در نظر گرفته شده است

تمهیدات لازم در زمینه تامین و توزیع آب شرب در نظر گرفته شده است
نگاه اقتصاد - مدیرعامل آبفای استان ایلام با نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دهلران دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام امروز یکشنبه در نشست با نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دهلران که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن بررسی آخرین روند آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان، مسائل و موانع موجود در روند آبرسانی به مردم را مورد بررسی و تبادل نظر قرارداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این جلسه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاون بهره بردارى و توسعه آب، به تشریح کامل آخرین وضعیت موجود منابع تامین آب، زیرساخت ها، برنامه ها و پروژه هاى کوتاه مدت و بلند مدت و مشکلات و تنگناهاى مربوطه پرداخت.

 

دکتر نورالله تیموری افزود: امسال با وجود تنش آبی در سطح استان تمهیدات لازم در زمینه تامین و توزیع آب شرب در نظر گرفته شده است.

 

وی یادآور شد: طی سال های اخیر، اعتباراتی خوبی جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان دهلران هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به فرسوده بودن شبکه آب رسانی شهر دهلران، بیان داشت: اصلاح شبکه فرسوده آب رسانی، بر اساس مطالعات و نقشه های اجرایی ، و در راستای تکمیل پهنه بندی و بر اساس میزان اعتبار ، برنامه های بازسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع اولویت بندی می شود.

 

دکتر تیموری در ادامه با اشاره به وضعیت منابع آب و لزوم رعایت الگوی مصرف، همکاری مسئولین برای تخصیص اعتبارات عمرانی را خواستار شد.

 

نماینده ی مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در خصوص پیگیری مسائل مطروحه به منظور جذب اعتبارات لازم، قول مساعد داد.

بهزاد علیزاده با اشاره به درخواست هاى مردم حوزه انتخابیه بخش زرین آباد و روستای کاور در خصوص تامین آب شرب پایدار اظهار داشت: برخی از روستاها دارای زیرساخت های لازم برای آبرسانی پایدار نیستند و لازم است که شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

 

وی تاکید کرد: بصورت جدى از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره بردارى پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیرى خواهند نمود.

 

نماینده ی مردم حوزه جنوب استان در پایان این جلسه از اقدامات و تلاش هاى مجموعه شرکت آب و فاضلاب تقدیر و تشکر و خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.