تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

دادستانی در برخورد با فساد و جرم با جدیت و قاطعیت برخورد می کند

دادستانی در برخورد با فساد و جرم با جدیت و قاطعیت برخورد می کند
عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که مردم‌سالاری دینی و انتخابات ارتباط تنگاتنگی با هم دارند،

به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها، وظیفه و رسالت بسیار بزرگی در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تبیین انتخاب اصلح بر عهده دارند.

بخشنده با اشاره به این که دادستانی استان به طور یقین موارد تخلفات انتخاباتی را با جدیت پیگیری و رصد می کند، اضافه کرد: اصحاب رسانه همواره یار و یاور مسئولین و ارتباط دوسویه، حمایتی و تعاملی بوده که در حوزه انتخابات گروه‌هایی تشکیل می‌شود که مدیران باید بر این گروه‌ها نظارت لازم را بر اعضای گروه‌ها در راستای اظهار نظرهای خلاف واقع داشته باشند.

دادستان استان در ادامه یادآور شد: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و از برکت حرم مطهر امام حسین(ع) و خون شهدا ایلام‌ محل تردد زوار عتبات عالیات است و زیرساخت های استان به نسبت گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده اند.

بخشنده ضمن اشاره به این که در حوزه مقابله با رباخواری ۱۳ پرونده تشکیل شده، تصریح کرد: در این حوزه تاکنون در مجموعه قضایی پنج فرد کارچاق کن شناسایی و پرونده های در این زمینه تشکیل شده و پیگیری های دادستانی در حوزه مقابله با فساد قاطعانه خواهد بود.

دادستان مرکز استان ایلام افزود: پرونده های مربوط به مجتمع های مسکونی پارسا و عباس زاده تشکیل شده و این افراد در حال حاضر در زندان به سر می برند و اقداماتی در حوزه شناسایی اموال آنها تشکیل شده است.

ایشان اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، اطلاعات پرونده‌های قضایی را نمی‌توان حتی از طریق ضابطان قضایی منتشر کرد بلکه باید با دستور قضایی باشد. دادستان مرکز استان یادآور شد: تشکیل پرونده مهر امید با یک هزار شاکی در دستور کار قرار دارد که به این پرونده ها به طور جد رسیدگی می شود.

بخشنده دادستان ایلام در پایان گفت: با وجود اینکه استان ایلام طولانی ترین مرز با کشور عراق را داراست اما امنیت پایدار در تمام این مرز طولانی وجود دارد و زائرین اباعبدالله و همه مردم به آسانی و در آسایش از مرز مهران عبور و مرور می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.