تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

مصرف کنندگان یک دهم قیمت تمام شده برق را می پردازند

مصرف کنندگان یک دهم قیمت تمام شده برق را می پردازند
،

 

ایلام – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون مصرف کنندگان یک دهم قیمت تمام شده برق را می پردازند، گفت: این موضوع لزوم سرمایه گذاری برای توسعه شبکه و ظرفیت تولید را دوچندان می کند.

هادی شیرخانی در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: خاموشی هایی که در کشور و استان رخ می دهد، بر خلاف میل ما و به دلیل مشکلات و کمبودهاست که در راستا لازم می دانم که از مردم استان عذرخواهی کنم.

وی افزود: مدیران لازم است در خصوص قطعی برق نظارت کارشناسی ارائه دهند و مردم همه باید بدانند که قطعی برق به دلیل کمبود بارش ها و نزولات جوی، افزایش دما و سایر مشکلات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تصریح کرد: همکاران صنعت برق و در بخش توزیع کمترین قصوری از بابت خاموشی ها ندارند و خاموشی هایی که در کشور و استان تجربه می شود، بر خلاف میل ماست.

شیرخانی بیان داشت: همه مردم می دانند که صنعت برق کشور یک زنجیره سه حلقه ای است که حلقه اول آن تولید، حلقه دوم انتقال و فوق توزیع و حلقه آخر به نام توزیع است، باید برقی به دست ما برسد که بتوانیم آن را عادلانه توزیع کنیم که متاسفانه بنابر دلایلی این وضعیت پیش آمده و ناچار به تنظیم زمانبندی مقطعی برق در استان و کشور هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر قیمت تمام شده یک کیلووات برق ۱۵ هزار ریال است، اما آنرا به ارزش یک هزار و ۵۰۰ ریال به مردم تحویل می دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام اضافه کرد: ۹۰ درصد این قیمت به چه صورت باید جبران شود که نتیجه آن است که ما نتوانستیم بخش تولید را سرمایه گذاری کنیم و بتوانیم به نیازها پاسخ دهیم.

شیرخانی یادآور شد: شرکت برق خصوصی بوده و بر اساس اساسنامه باید به مجمع پاسخگو باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.