تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

۱۲ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام کشف شد

۱۲ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام کشف شد
؛

 

ایلام – فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ۱۲ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این استان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک انبار دپوی نهاده دامی قاچاق را در یکی از شهرستان های استان کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل این انبار ۱۲ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با توجه به اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است، ادامه داد : ضمن پلمب انبار موصوف در این زمینه یک متهم دستگیر و در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت منزل در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت منزل به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر در گفت و گو در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ایلام ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی این ۲ سارق حرفه ای را دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان تعدادی اموال سرقتی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و تحویل مالبختگان شد ومتهمان بمنظور مطالبه به حق مالباختگان و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.