تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۵

رییس پلیس راه:

ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ایلام ادامه دارد

ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ایلام ادامه دارد
،

 

ایلام – رییس پلیس راه ایلام در خصوص وضعیت اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های تردد به شهرهای کرونایی گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه‌های قرمز و نارنجی تا عادی شدن شرایط در استان کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: رانندگانی که به این مناطق تردد غیرضروری داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می شوند.

وی افزود: دوربین های ثابت ثبت تخلفات استان نیز فعال بوده و نسبت به ثبت تخلف رانندگان نقض کننده مصوبات کرونا در مسیرهای منتهی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی اقدام می کنند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به شهرستان های دارای شرایط قرمز و نارنجی فقط برای امورات ضروری(پزشکی-قضایی و کارکنان شاغل ادارات) مجاز بوده و در غیر این صورت رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: هدف از ایجاد ممنوعیت و محدودیت های درنظرگرفته شده قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط استان بوده که نیاز است که همشهریان محترم نیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

هم اکنون ۶ شهرستان ایلام، بدره، چوار، مهران، آبدانان و دره شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.