تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به حمایت از گروه‌های جهادی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به حمایت از گروه‌های جهادی هستند
تهران- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تأکید کرد: حمایت از گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی مسائل و مشکلات محلات کمتر برخوردار را احصا و خدمت‌رسانی می‌کنند، وظیفه همه دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» که همزمان با «روز جهانی کودک» و به نمایندگی از رئیس‌جمهور در مدرسه «مکتب‌الامیر» منطقه ۱۲ تهران حضور یافت،‌ حمایت از گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی به محرومان خدمت‌ می‌کنند، وظیفه دستگاه‌های دولتی دانست و با ابراز نگرانی از آسیب‌های اجتماعی ویژه کودکان کار تأکید کرد: تمامی دستگاه‌ها مکلفند از محل اعتبارات رسالت‌های اجتماعی خود برای برطرف کردن نیازهای مردم در مناطق حاشیه‌ای و محروم‌ کشور استفاده کنند و هر دستگاهی که تاکنون کوتاهی کرده، باید جبران خسارت کند.

وی خاطرنشان کرد که مرکز ارتباطات مردمی جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری، رفع دغدغه‌های رئیس‌جمهور و مطالبه‌گری از دستگاه‌ها در استفاده از ظرفیت و اعتبارات دولتی از محل رسالت اجتماعی در سطح کشور به‌ویژه تهران به‌عنوان ام القرای جهان اسلام، در کنار گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردم‌نهاد ایستاده است.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه این دیدار و در جمع پُرنشاط حدود ۲۰۰ دانش‌آموز کودک کار و ایتام با اشاره به پشت‌ سر گذاشتن ایام میلاد خجسته پیامبر رحمت و هدایت، حضرت محمد مصطفی ( ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: رسول مکرم اسلام که خودشان در دوران کودکی درد و رنج یتیمی را لمس کرده بودند، امروز برای همه ما الگو هستند و قرآن کریم آن بزرگوار را به‌عنوان اسوه حسنه به عالم معرفی کرده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت در تشریح اینکه محدودیت‌ها مانع رشد و بالندگی نیست، گفت: مردان بزرگ همچون حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که با صلابت و تکیه بر قدرت ایمان و به‌رغم تمام محدودیت‌ها می‌توان اثرگذار بود و عالمی را متحیر ساخت.

در این دیدار صمیمانه که، «روح‌الله بیات» مدیرکل رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری، «حمیدرضا الله‌بداشتی» رئیس بسیج کارخانجات کشور، «علی ایل‌بیگی» رئیس مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی کشور و جمعی از گروه‌های جهادی حضور داشتند، مسائل و مشکلات مربوط به روند خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار و کودکان کار مورد بررسی قرار گرفت.

بخش پایانی این دیدار پُرنشاط با طرح یک مسابقه از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با عنوان «نامه‌ای به امام زمان (عج)» همراه بود و هدایایی نیز از طرف رئیس‌جمهور به دانش‌آموزان این مدرسه تقدیم شد.

«گروه جهادی ابوطالب» در مناطق محروم تهران با راه‌اندازی ۴ دبستان و یک مرکز شبانه‌روزی، حدود هزار کودک کار را تحت‌پوشش خدمات خیرخواهانه قرار داده که تاکنون مورد بازدید تعدادی از مسئولان کشوری قرار گرفته اما همچنان با مشکلات متعددی جهت رفع نیازهای دانش‌آموزان مواجه بوده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.