تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

تجلیل ایلامیان از مدال آور المپیک توکیو

تجلیل ایلامیان از مدال آور المپیک توکیو
ایلام - شماری از اهالی استان ایلام ساکن تهران به پیشواز جواد فروغی قهرمان رقابت های المپیک توکیو رفتند و از وی تجلیل کردند.

 

استقبال کنندگان که بیشتر از ایلامیان مقیم تهران بودند با استقبال از ورود این  ورزشکار به وطن، در محل سکونت وی در تهران حضور یافته و از وی قدردانی و تجلیل کردند.

جواد فروغی نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های تیراندازی بازی‌های توکیو و در ماده تپانچه بادی ده متر مدال طلا را کسب کرد.

این نخستین مدال طلای المپیکی ایران در تاریخ ورزشی رقابت‌های تیراندازی  است.

این مراسم با هماهنگی  شهرداری منطقه ۲۱ شهرداری تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران و جامعه ایلامیان مرکز و به منظور تکریم از قهرمان ایلامی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

رضا رجب‌ زاده شهردار منطقە‌ ۲۱ تهران در این مراسم گفت: کسب افتخارات ورزشی و علمی و عمومی توسط شهروندان منطقه باعث رونق این گونه  فعالیت‌ها در حوزه عمومی شهروندی می‌شود و وظیفه شهرداری پرداختن به این امور است که مقوله  توسعه سلامت و ورزش همگانی و نیز تکریم قهرمانان منطقه ای و استعدادیابی از مهم ترین این موارد است.

مصطفی بیگی معاون فرهنگی اجتماعی منطقە‌ی ۲۱، نیز حضور ایلامیان به موازات فعالیت های ورزشی در عرصه فعالیت های فرهنگی اجتماعی تهران را چشمگیر  دانست و افزود: ایلامیان از دهه چهل و با تاسیس هیات‌ مذهبی اکراد فیلی‌ در این حوزه نقش‌آفرینی کرده اند تا جایی که هم‌اکنون با وجود هفت مرکز مذهبی‌ و فرهنگی مردم نهاد در نقاط مختلف شهر تهران، به عنوان شهروندانی فعال شناخته می‌شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.