تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

نصب تجهیزات کافوی نوری درچهار روستای شهرستان چرداول

نصب تجهیزات کافوی نوری درچهار روستای شهرستان چرداول
نگاه اقتصاد- چهاردستگاه کافونوری جدیددرروستاهای بلاوه تره علیا،بلاوه خشکه،جوب بوروبردویل ازروستاهای توابع شهرستان چرداول نصب وراه اندازی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی مدیرمخابرات منطقه ایلام‌ ازخدمات‌دهی ارتباطی به روستاهای بلاوه تره علیا،بلاوه خشکه،جوب بور وبردویل ازتوابع شهرستان چرداول وبخش زاگرس که فاقدارتباط تلفن ثابت بودندخبر داد.

مدیرمخابرات منطقه ایلام،حشمت اسدی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای خدمات‌دهی مطلوب مخابراتی و ارتباطی به روستائیان، با نصب چهار دستگاه کافو نوری در روستاهای مذکور، کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا در این چهار روستا بهبود یافت.

وی افزود: این طرح باتلاش های شبانه روزی همکاران مخابرات استان   درراستای خدمات رسانی به نقاط محروم بویژه روستاهاوبا هدف ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با سرعت و کیفیت بالا و با کابلکشی فیبرنوری و نصب چهار دستگاه کافو نوری که برای هرروستا باظرفیت ۳۲پورت adsl و۶۴ پورت voice ایجادگردید.

مدیر مخابرات منطقه ایلام تصریح کرد: با افتتاح این طرح، اهالی این روستاها می‌توانند از خدمات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب بهره‌مند شوند.

مهندس اسدی ابرازداشت: به همین تعداد نیز در صورت نیازبا نصب کارت های جدید  در آینده قابل توسعه می باشد،ضمن اینکه روستاهایی که فاقد فیبر نوری می باشندبا پیگیری های انجام شده این مسیرها نیز توسط شرکت مخابرات به فیبر نوری متصل خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.