تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

یک هزار و ۴۰۰ نفر ارتشی ایثارگر ایلامی مشمول دریافت حقوق شدند

یک هزار و ۴۰۰ نفر ارتشی ایثارگر ایلامی مشمول دریافت حقوق شدند
ایلام - نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر از ایثارگران و سربازان وظیفه ارتش استان ایلام از سال ۹۴ تاکنون مشمول پرداخت حقوق و بیمه شده اند.

 

ستوان سجاد پرستش نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دریافت حقوق شامل ایثارگران و افرادی است که در زمان جنگ تحمیلی در ارتش خدمت کرده و دارای کارت ایثار و فاقد مستمری و بیمه هستند.

وی افزود: پیش از این فقط به خانواده های شهدا یا جانبازان ارتش حقوق و بیمه تعلق می گرفت اما از سال ۹۴ تاکنون ایثارگران و سربازان دوران دفاع مقدس نیز به فهرست دریافت کنندگان حقوق و بیمه اضافه شده اند.

نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام ادامه داد: اقدامات انجام شده طی این سالها شامل برقراری مستمری ۳۸۰ جانباز با درجه جانبازی زیر ۲۵ درصد، ۱۰۵ خانواده ایثارگر فوتی و پیگیری پرداخت حقوق و بیمه حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر ایثارگر دارای پرونده است که از این تعداد طی پیگیری های مکرر پرداخت حقوق و بیمه حدود ۸۵۰ نفر در مردادماه برقرار شد.

پرستش نیا یادآور شد: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ایثارگر ارتش پشت نوبت دریافت حقوق و بیمه هستند که رسیدگی به پرونده این افراد نیز در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: نزدیک به چهار هزار نفر نیز در طرح جانبازی ماده ۸۷ شرکت کرده اند که پرونده های این نفرات در تهران و سایر قرارگاه ها درحال بررسی است.

نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام تاکید کرد: تمام اعضای خانواده که تحت سرپرستی ایثارگران هستند، مشمول دریافت بیمه و حقوق می شوند.

استان ایلام دارای هفت هزار و ۱۳۸ ایثارگر ارتشی شامل ۶ هزار سرباز وظیفه دوران جنگ، ۲۸۸ شهید ، سه هزار جانباز و ۱۰۲ آزاده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.