تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

هفته تعاون احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی اجتماعی است

هفته تعاون احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی اجتماعی است
ایلام - استاندار ایلام ضمن تبریک هفته تعاون این ایام را احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، اتحاد، مشارکت و مسوولیت پذیری اجتماعی ذکر کرد و گفت: تلاش همه جانبه و اهتمام در این حوزه موجب فعال شدن قابلیت های بالقوه، استفاده مطلوب از فرصت ها و شکوفایی استعدادها در جامعه می شود.

 

بە گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است: تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست و تعاونگران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.

بی شک یکی از مهم‌ترین راهکارهای جمع آوری سرمایه های اندک در کنار انباشت خلاقیت های متنوع فردی و جمعی، تسری احساس مسوولیت اجتماعی از طریق ترویج فرهنگ تعاون و تشکیل تعاونی ها است.

سیزدهم لغایت نوزدهم شهریور ماه به عنوان هفته ملی تعاون، احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسوولیت پذیری اجتماعی است و تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت‌ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش‌های مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ارزش‌های معنوی و نتایج مفید اقتصادی در بر داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک هفته ملی تعاون؛ تندرستی و سعادت تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از درگاه خداوند متعال خواستارم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.