تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

کرونا پنج خانواده ایلامی دیگر را عزادار کرد

کرونا پنج خانواده ایلامی دیگر را عزادار کرد
ایلام -  رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا در شبانه روز گذشته پنج خانواده ایلامی دیگر را عزادار کرد و مجموع فوتی های ناشی از کرونا در استان به ۹۹۸ نفر افزایش یافت.

 

دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: از فوتی های شبانه روز گذشته ۲ مورد مربوط به ایلام، ۲ نفر مهران و یک نفر مربوط به ایوان است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۰ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۵۶ هزار و ۱۷۲ نفر افزایش یافت و مجموع بهبودیافتگان نیز ۵۴ هزار و ۶۹ نفر است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۵۶ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون ۳۳۳ نفر است.

دکتر کریمیان ادامه داد: از بستری های جدید ۲۵ نفر مربوط به ایلام، ۱۰ نفر آبدانان، ۱۰ نفر ایوان، چهار نفر مهران، سه نفر دهلران، یک نفر چرداول، یک نفر سیروان، یک نفر مکلشاهی و یک نفر نیز مربوط به هلیلان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های ایلام، آبدانان، ملکشاهی، مهران، هلیلان، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهرف سیروان و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.