تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

لیگ قهرمانان آسیا؛

حسینی: با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم

حسینی: با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم
تهران- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه فردا بازی سختی برابر استقلال تاجیکستان داریم اما من و سایر بازیکنان با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم.

 

سیدجلال حسینی امروز (دوشنبه) که همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: باید از مهمان‌نوازی دوستان تاجیکستانی تشکر کنم. در این مرحله همه بازی‌ها سخت است. آنها تیم خیلی خوبی هستند و می‌دانیم که با یک تیم سختکوش و با نظم بازی داریم. فردا هر ۲ تیم بازی سختی را پیش رو دارند. به طور حتم با تمام قدرت بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی برابر بازیکنان جوان در سن ۳۹ سالگی افزود: فوتبال بازی کردن همیشه سخت است. در تیم بزرگ و پر افتخاری بازی می‌کنیم و تنها کاری که بلد هستیم خوب تمرین کردن است تا بتوانیم بازی کنیم. بازی فردا هم برای ما و هم استقلال سخت است. فردا هم اگر در بازی باشم تلاش می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم. بازی در چمن مصنوعی هم دشوار است اما تا جایی که توان داریم تلاش می‌کنم تا برای موفقیت تیمم بجنگم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور می‌رود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.