تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

کشف محموله آرد قنادی خارج از شبکه توزیع در هلیلان

کشف محموله آرد قنادی خارج از شبکه توزیع در هلیلان
ایلام - فرمانده انتظامی هلیلان از کشف ۱۱۸ کیسه آرد قنادی خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مجتبی مهدیان روز دوشنبه بیان داشت: بمنظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی یک دستگاه خودرو ایسوزو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی ازخودرو توقیف شده تعداد ۱۱۸ کیسه آرد قنادی خارج از شبکه توزیع و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی هلیلان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی اظهار داشت: بنا بر انتشار خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در شهرستان اقدام به نگهداری و قاچاق موتورسیکلت سنگین می کند، موضوع بصورت ویژه در دستو کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: کارگاهان پلیس اگاهی شهرستان، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت این خبر، پس هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از پارکینگ متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی چرداول با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، ادامه داد: با توجه به ممنوعیت تردد موتورهای سنگین در شهر و با عنایت به اینکه این موتورسیکلت ها به صورت قاچاق وارد می شوند و نیز موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم می کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.