تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

بهینه سازی فیلتر های شنی تصفیه خانه آب ایلام

بهینه سازی فیلتر های شنی تصفیه خانه آب ایلام
نگاه اقتصاد

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان ایلام   گفت: با تهیه و تامین بیش از ۲۰۰ تن سیلیس(SiO2) استاندارد نسبت به استاندارد سازی و بهینه سازی ۶ باب صافی شنی موجود در تصفیه خانه آب ایلام با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال اقدام گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس رضا رضایی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقا کمی و کیفی آب شرب، افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام در دستور کار شرکت آبفای استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی مجموعه همکاران این معاونت ضمن مهندسی مجدد ایستگاههای پمپاژ آب سد ایلام و افزایش ظرفیت انتقال آب به تصفیه خانه آب ایلام به منظور تضمین کیفیت آب تصفیه شده فیلتر های شنی بهینه سازی شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در این راستا با تهیه و تامین بیش از ۲۰۰ تن سیلیس(SiO2) استاندارد نسبت به استاندارد سازی و بهینه سازی ۶ باب صافی شنی موجود در تصفیه خانه آب ایلام با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال اقدام گردید.

مهندس رضایی ادامه داد: در نتیجه این اقدام کدورت آب خروجی تصفیه خانه آب ایلام به کمتر از ۰/۷ NTU  کاهش یافته است که بالاتر از استاندارد ملی می باشد.

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.