تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کشف ۲۳۴ راس احشام قاچاق در هنگ مرزی دهلران.

کشف ۲۳۴ راس احشام قاچاق در هنگ مرزی دهلران.
.

 

نگاه اقتصاد – مرزبانان هنگ دهلران با رصد فعالیت های قاچاقچیان موفق به کشف ۲۳۴  راس احشام  قاچاق به ارزش تقریبی ۳  میلیارد و پانصد میلیون ریالی در حوزه استحفاظی گروهان مرزی عین خوش شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ “فیض اله آزادخانی”فرمانده هنگ مرزی دهلران با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه گروهان مرزی عین خوش با اجرای طرح انسداد مرز،اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی دهلران خاطر نشان کرد: با استفاده از تجهیزات اپتیکی بروز و در اختیار مامورین اطلاعات رزم  فعالیت قاچاقچیان زیر نظر قرار گرفته شد و در حالی که قصد داشتند با استفاده و بهره گیری از شیارها و تپه ماهورهای منطقه چم هندی، مرزبانان را فریب و تعداد ۲۳۴  راس احشام (گوسفند وبز)  قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه خارج نمایند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری میگردند.

ایشان با اشاره به اینکه در ماه های اخیر ضربات مهلک زیادی توسط نیروهای دلیر و بی باک مرزبانی به پیکره قاچاقچیان وارد شده است، بیان داشت: از عموم مرزنشینان و هموطنان تقاضا داریم تا افراد متخلف و قاچاقچی را به مرزبانان معرفی کرده و در امنیت کشور سهیم باشند.

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.