تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

خوزستان سرزمین فرصت‌ها؛ وزیر فرهنگ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست‌های راهبردی دولت است

خوزستان سرزمین فرصت‌ها؛ وزیر فرهنگ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست‌های راهبردی دولت است
دزفول- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت دانست و گفت: دولت از تمام مجموعه‌های مربوط به تولید کاغذ حمایت جدی می‌کند.

 

گزارش ایرنا – محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه بعد از بازدید از شرکت کاغذ پارس شوش در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در شوش و دیگر شهرها امیدواریم به خودکفایی در تولید کاغذ دست یابیم.

وی انجام بازدید تخصصی از مجموعه کاغذ پارس شوش را یادآور شد و افزود: این شرکت از قدیمی ترین مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مدیریت کاغذ پارس قول داده حجم تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شعار محوری دولت مبنی بر رشد تولید را محقق و همه نیاز کشور به کاغذ را از کارخانجات داخل تامین کنیم.

وی افزود: با همین مجموعه‌های تولید کاغذ می‌توانیم خودکفا شویم ضمن اینکه از همه مجموعه‌هایی که بتوانند با فناوری‌های نوین در این عرصه وارد شوند به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

اتفاقات مهمی در دولت رییسی رخ داده است

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات مهمی در یک سال و نیم عمر دولت در سطح کشور رخ داده است، گفت: در حوزه عوارض آلایندگی و مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات خوبی در استان خوزستان انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر خود به شهرستان‌های شوش و کرخه گفت: امروز این افتخار را داشتیم که همراه با رییس جمهور به استان خوزستان سفر کنیم و بنده به عنوان نماینده رییس جمهور در شهرستان‌های شوش و کرخه حاضر شوم.

وی افزود: از ابتدای صبح از بخش‌های مختلف منطقه از جمله بهداشت، درمان و حوزه عمرانی و طرح‌های نیازمند تزریق اعتبار بازدید و مشکلات مردم به صورت کامل بررسی شد.

اسماعیلی برگزاری شورای اداری شهرستان‌های شوش و کرخه را یادآور شد و اظهارکرد: فرمانداران، ائمه جمعه، مسوولان، نمایندگان گروه‌های مردمی و اصحاب رسانه شوش و کرخه در این نشست به صورت مبسوط مسائل این شهرستان‌ها را بیان کردند و حرف همه را شنیدیم.

وی افزود: مردم شوش در صحنه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بودند و امیدواریم با توان بیشتر در مسیر آبادانی و پیشرفت حرکت کنند.

در حال رفع موانع توسعه حرم دانیال نبی در شوش هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مسائل مورد تاکید در نشست شورای اداری شوش و کرخه توسعه حرم حضرت دانیال نبی بود که در حال رفع موانع آن هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از سفر به خوزستان مذاکراتی برای توسعه حرم حضرت دانیال در تهران انجام شد، افزود: امید است با حمایت از مجموعه اوقاف و تولیت حرم کار توسعه این حرم انجام شود.

اسماعیلی گفت: مردم شوش نیز به صورت مستقیم مسائل و گلایه‌های خود را با بنده در میان گذاشتند که آنها را نیز پیگیری خواهم کرد.

به گزارش ایرنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه همراه با رییس جمهور به خوزستان سفر کرد.

وی پس از نشست شورای اداری شوش به خانواده سرلشکر شهید حسن درویش از فرماندهان دفاع مقدس سرکشی و سپس از کارخانه کاغذ پارس دیدن کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.