تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

سردار حق طلب: برنامه های کنگره شهدای ایلام فاخر و باشکوه است

سردار حق طلب: برنامه های کنگره شهدای ایلام فاخر و باشکوه است
ایلام - مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برنامه های اجرایی تدوین شده مسوولان ایلام نشان دهنده برگزاری یک کنگره باشکوه و فاخر در استان خواهد بود.

 

سردار احمد حق طلب روز پنجشنبه در مراسم اجلاسیه عشایر کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: چشم اندازی که از کنگره ایلام داشتیم،  برگزاری برنامه هایی ساده و معمولی بود اما شاهد کنگره ای در خور شان استان هستیم.

وی به برگزاری اجلاسیه عشایر اشاره کرد و ادامه داد: عشایر از جمله محجوب ترین اقشار جامعه هستند که در زمان جنگ تحمیلی حضوری خودجوش در خطوط مقدم جبهه داشتند.

حق طلب یادآور شد: عشایر قشری ایثارگر، شجاع، مظلوم، تولیدگر و فداکار هستند که باید بیشتر از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه عشایر مرزداران کشور هستند، ادامه داد: امروز با مشارکت آحاد عشایر استان، اجلاسیه ای باشکوه و بی نظیر برگزار شد تا یاد و نام شهدای عشایر در قالب این اجلاسیه گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: برگزاری اجلاسیه عشایر با محوریت ۲ ایل بزرگ و قهرمان شوهان و ملکشاهی و حضور سایر ایلام استان در این اجلاسیه بیانگر عمق اتحاد و همبستگی ایلات و عشایر استان است.

سردار جمال شاکرمی ادامه داد:  اجلاسیه باشکوه عشایر و ایلات حاصل همکاری و همراهی جامعه عشایری و طوایف استان ایلام بود تا خروجی نهایی یک برنامه شایسته مردم این استان باشد.

به گزارش ایرنا، دومین اجلاسیه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با مشارکت ۲ ایل شوهان و ملکشاهی و با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام ، جمعی از مسوولان کشوری و استانی از جمله رییس بسیج جامعه عشایری کشور، ایلات و طوایف مختلف استان ایلام از شهرستان های تابعه در دو راهی میمه – ملکشاهی با برگزاری آیین سنتی چمر برگزار شد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.