تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

دیدار استاندار ایلام با دبیر شورای عالی مناطق آزاد

دیدار استاندار ایلام با دبیر شورای عالی مناطق آزاد
ایلام - ️استاندار ایلام به منظور پیگیری مسائل و مشکلات فراروی ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران با مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور دیدار و رایزنی کرد.

 

حسن بهرام نیا در این دیدار خواستار توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری مهران شد و گفت: با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند به عنوان معین منطقه آزاد مهران انتخاب شده است، ضرورت دارد فعالیت خود را در مهران گسترش و تجربیات خود را در اختیار استان قرار دهد.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای مناطق آزاد را انتقال فناوری به داخل کشور دانست و افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک استان ایلام به عنوان دروازه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به غرب آسیا، تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

استاندار ایلام در پایان خواستار تسریع در تایید اساس نامه، انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل و انتخاب مشاور طرح جامع منطقه آزاد مهران شد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بلقوه استان ایلام در حوزه نفت، گاز و صنایع پایین دستی پتروشیمی، منطقه آزاد مهران نقش مهمی را در شتاب بخشی به توسعه استان ایفا خواهد کرد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.