تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری ایلام :

تمهیدات برای ثبت روز فتح میمک در تقویم ملی در دست اقدام است

تمهیدات برای ثبت روز فتح میمک در تقویم ملی در دست اقدام است
ایلام - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تمهیدات لازم برای ثبت روز فتح میمک در تقویم ملی کشور در دست اقدام است و بر اساس مصوبات پیگیری لازم باید انجام شود.

 

محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یادواره فتح میمک اظهار داشت: دستگاه متولی باید پیگیری های لازم را برای ثبت این روز و این حادثه مهم در تقویم انقلاب انجام دهد، زیرا فتح میمک برگ زرینی از افتخارات رزمندگان و مردم مرزدار ایلام و عشایر غیور این منطقه است.

وی افزود: خوشحالم که اولین روز کاری و اولین جلسه رسمی بنده با سالگرد بزرگداشت عملیات ظفرمند فتح میمک مقارن شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: دلاورمردی های رزمندگان و عشایر منطقه که این حماسه بزرگ را خلق کردند، برای همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

حسنی یادآور شد: برنامه هایی که در نظر گرفته شده برای روز مراسم و دستگاه هایی که برای فعالیت مشخص شدند، باید به سرعت پیگیری شود.

وی اضافه کرد: طرح احداث جایگاه تصاویر شهدا باید در نظر گرفته شده و با یک طراحی فنی و کارشناسی دقیق و شکیل این یادمان برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگر احداث شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: گرامیداشت این خاطرات و پیروزی ها در ذهن نسل های آینده این حوادث تاریخی ثبت و ماندگار خواهد شد و نباید اجازه داد، دلاورمردی های مردم ایلام به فراموشی سپرده شود.

حسنی ، با تقدیر بزرگان ایل خزل و دوستان ارتش تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری مراسم مدنظر همه باشد و امیدواریم امسال این یادبود نسبت به گذشته از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

وی افزود: ما تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم و اگر شرایط متفاوت باشد، طبق دستورالعمل ها اقدام خواهیم کرد.

استقرار اکیپ پشتیبانی اداره برق ، دانشگاه علوم پزشکی ، تأمین آب توسط امور عشایری ، صدا و سیما برای پوشش برنامه و تبلیغات قبل از آن فرمانداری های چرداول و سیروان، تشکیل جلسه هماهنگی ، تأمین امنیت و روان سازی ترافیک ارشاد نسبت به اهدا کتاب و بسته فرهنگی رونمایی از دو کتاب از مصوبات این نشست بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.