تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

استاندار: موجودی صندوق توسعه پیشرفت ایلام ۲ هزار میلیارد تومان است

استاندار: موجودی صندوق توسعه پیشرفت ایلام ۲ هزار میلیارد تومان است
ایلام - استاندار ایلام گفت: موجودی صندوق پیشرفت و توسعه استانی ایلام در سال آینده حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

 

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: علاوه بر موجودی اولیه صندوق پیشرفت استانی برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان، درآمدهای ناشی از فروش اموال مازاد و عوارض و سایر عایدات نیز به این صندوق واریز می شود.

وی افزود: رشد ۹.۶ بودجه ایلام در سال آینده با احتساب این صندوق و ۲ بخش سرمایه گذاری و بهره وری است.

استاندار ایلام ادامه داد: سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از  مشکلات مردم با تصمیمات استانی حل و فصل می شود چرا که اختیارات استانی بیشتر خواهد شد.

بهرام نیا تاکید کرد: سال آینده با امسال از نظر بحث خلق و مصرف پول متفاوت است و ما در سال آینده با استفاده از صندوق پیشرفت و توسعه استانی می توانیم بسیاری از مشکلات حوزه تولید را برطرف کنیم.

وی بیان داشت: مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگانی که عنوان شد، باید حل و فصل و نسبت به تولید نباید بی تفاوت باشیم چراکه اشتغال و تولید پایه و اساس توسعه هر استان است.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ دستگاه نظارتی و دولتی مانع صادرات نیست، افزود: جلوگیری از پولشویی و قاچاق در واردات و صادرات موضوع بسیار مهمی است که دستگاه نظامی و امنیتی باید نظارت داشته باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: یکی از اولویت های استان همین نشست بخش خصوصی است هر مشکلی که وجود دارد در این جلسه مطرح و پیگیری خواهیم کرد و بطور قطع تا سرحد امکان تلاش می کنیم که مشکلات حل شود.

وی خواستار برگزاری نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طی ۲ نوبت در ماه شد و افزود: به دلیل اهمیت تولید و صادرات امکان دارد در صورت نیاز جلسات فوق العاده نیز در این خصوص برگزار شود./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.