تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

امام جمعه ایلام: حماسه ۹ دی امتداد راه عاشورا و انقلاب اسلامی است

امام جمعه ایلام: حماسه ۹ دی امتداد راه عاشورا و انقلاب اسلامی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه بزرگ نهم دیماه سال ۸۸ اوج ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردم شهرستان چرداول در مصلای شهر سرابله اظهار داشت: حماسه بزرگ نهم دی در واقع امتداد راه عاشورا، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود و ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران خط بطلانی بر دسیسه ها و نقشه های دشمنان کشیدند.

وی افزود: وقتی خداوند تکیه گاه مردم باشد، دشمنان هیچ دسیسه ای را برای سرنگونی آنان به سرانجام نخواهند رساند ، از عصر پیامبران تاکنون همواره فتنه وجود داشته و در این زمان تشخیص حق و باطل سخت بوده و لازمه شناخت حقانیت و زدودن غبار فتنه بصیرت است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مردم انقلابی ایران در زمان نائب امام زمان(عج) گوش به فرمان رهبری و ولی فقیه هستند که حتی عزیزترین افراد خود را برای مبارزه با دشمنان به میدان نبرد می فرستند و از جانشان می گذرند ، انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و حضور رهبری حکیم و اندیشمند مسیر خود را در پیش گرفته و بر امواج سختی ها و فتنه ها به سلامت عبور می کند.

کریمی تبار یادآور شد: دشمنان با توجه به تبعیت و علاقه مردم به رهبر و انقلاب به این نتیجه رسیده اند که توان جنگ و رویارویی مستقیم در برابر ایران اسلامی را ندارند و محکوم به شکست هستند.

وی با یادآوری این نکته که دشمنان از صدر اسلام تاکنون تجربه تلخ شکست در برابر ولایت و ائمه را به خود دیده اند، گفت: دشمنان صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) عایشه را در مقابل علی(ع) و فتنه جمل قرار دادند و در فتنه ۸۸ هم از خواص بی بصیرت و کسانی که طمع دنیا و پست و مقام داشتند در برابر رهبری و مردم و برای تغییر مسیر انقلاب و کادرسازی استفاده کردند ولی حماسه ۹ دی دسیسه های آنان را نقش برآب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اضافه کرد: انتخابات سال ۸۸ بیشترین میزان مشارکت مردم اتفاق افتاد ولی دشمنان خارجی و داخلی نگذاشتند شیرینی این حماسه بر ذائقه مردم چشیده شود و با ادعای واهی تخلف در انتخابات باعث اختلاف و حوادث تلخی شدند که اگر تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، برادرکشی آغاز می شد.

کریمی تبار تاکید کرد: مردم ولایتمدار و فهیم ایران وقتی توطئه های دشمنان را برای تغییر مسیر انقلاب فهمیدند و دست های دشمنان آشکار شد، حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی انتقال دستاوردهای حماسه نهم دیماه را ضروری دانست و تاکید کرد: برای اینکه خط مشی فتنه گران و دشمنان افشا شود همواره باید حماسه ۹ دی بازنگری و گرامی داشته شود ، مردم استان ایلام سال ۸۸ در هشتم دیماه و یک روز جلوتر از مردم ایران بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: سال ۸۸ آزمون سختی برای خواص بود و برخی در این آزمون مردود شدند و بواسطه حمایت از فتنه گران مورد تنفر مردم قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم گول شعارهای رنگارنگ دشمنان را نخورند و گوش به فرمان رهبر باشند ، چراکه درنگ در پیروی از ولایت باعث خسران جبران ناپذیر برای کشور و انقلاب خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.