تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

نمک خوراکی با نام تجاری کریستاله در ایلام غیراستاندارد است

نمک خوراکی با نام تجاری کریستاله در ایلام غیراستاندارد است
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام از غیر استاندارد بودن نمک با نام تجاری کریستاله در این استان خبر داد و گفت: فرآورده ذکر شده مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

 

مهناز همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با بررسی های انجام شده، مشخص گردید فرآورده نمک با نام تجاری کریستاله، با علامت استاندارد و بدون کد رهگیری استاندارد در سطح مراکز عرضه شهرستان مهران توزیع و به فروش رسیده است.

وی با اشاره به حضور کارشناسان استاندارد و اداره صمت در نانوایی های شهرستان مهران و جمع آوری این فرآورده، افزود: از آنجاییکه علامت استاندارد درج شده بر روی محصول مذکور جعلی و فاقد اعتبار است، لذا از همشهریان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده، از خرید و مصرف این محصول غیر استاندارد خودداری کنند.

مدیرکل استاندارد ایلام بیان کرد: از کلیه همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به اهمیت موضوع و حفظ سلامت مردم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه، ضمن عدم خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۳۲۲۲۵۹۵۵به اداره کل استاندارد ایلام یا به سامانه پیامکی اداره کل ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ و سامانه تلفنی ۱۵۱۷ منعکس نمایند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم انجام شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.