تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

فرمانده سپاه ایلام:

شهید سلیمانی طراح شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و جهان بود

شهید سلیمانی طراح شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و جهان بود
/

 

ایلام – فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در جبهه های نبرد دوران دفاع مقدس در استان ایلام گفت: این شهید والامقام پس از پایان جنگ نیز با حضور در سپاه قدس طراح شکست های پی در پی آمریکایی ها در منطقه و جهان بود.

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های شرهانی مهران خالق حماسه های بزرگی شد که امروز آزادی ما مدیون حماسه های بزرگ آن دوران است‌.

وی با اشاره به جایگاه سردار شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی برجسته و جهانی است که فقط به ایران تعلق ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام ادامه داد: شهید سلیمانی چهره ای محبوب در بین تمام جوامع مسلمان و غیر مسلمان و همه آزادی خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی طراح شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و جهان بود، بیان داشت: حاج قاسم یک استرتژیست ماهر بود که مانعی بزرگ برای تحقق اهداف دشمنان بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مرزهای مهران و دهلران یادآور خاطرات سرداری است که در هشت سال دفاع مقدس از کیان این آب و خاک دفاع کرد و با فرماندهی خود نگذاشت وجبی از این خاک به اشغال دشمن در آید.

وی بیان داشت: امروز این مردم در این سرما در مراسم سرداری حضور دارند که روزگاران بسیاری از ایام سختی و مشقت با آنان بوده است و در کنارشان ایستاده است تا مرزهای آنان از شر دشمنانش محفوظ بماند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.