تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

کشف ۱۰۱ راس احشام قاچاق در دهلران

کشف ۱۰۱ راس احشام قاچاق در دهلران
ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۰۱ راس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران در ایست ‌و بازرسی موقت حین کنترل خودروهای عبوری ، ۲ دستگاه کامیون را که با شگرد جدید قصد انتقال احشام را داشتند، برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ها که پس از تعقیب و گریز فراوان متوقف شدند، تعداد ۱۰۱ راس احشام فاقد هرگونه مجوز از اداره دامپزشکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و کامیون های حامل محموله های قاچاق نیز توقیف شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روز در تمامی حوزه های انتظامی استان فعال است و برابر قانون با قاچاق کالا و ارز برخورد می کند.

کشف بیش از ۶ تن مرغ قاچاق در دره شهر

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: ۶ تن و ۲۴۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در شهرستان دره شهر کشف شد.

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان دره شهر در حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار ۶ تن و ۲۴۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی ربط دادند.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده ،تصریح کرد: در این زمینه خودرو ها روانه پارکینگ و راننده های آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از یک کیلوگرم در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از توقیف یکدستگاه خودروی پراید و کشف یک کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایوان با همکاری مآموران انتظامی شهرستان ایلام و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی ، موفق به شناسایی یک عامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان ایوان شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایوان و استان متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی کردند.

سرهنگ بازیار ادامه داد : این سوداگر مرگ جهت رد گم کنی و اغفال ماموران برای انتقال مواد مخدر از یکی از استانهای همجوار از شگرد خاصی استفاده کرده بود که با هوشمندی و ذکاوت پلیس ، نقشه این سوداگر مرگ ، نقش بر آب شد و در یک عملیات ضربتی موفق پلیسی خودرو توقیف ، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از وی کشف و ضبط شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.