تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۷

فرماندار: ۸۰۰ میلیارد ریال برای احداث پتروشیمی هلیلان تخصیص یافت

فرماندار: ۸۰۰ میلیارد ریال برای احداث پتروشیمی هلیلان تخصیص یافت
ایلام - فرماندار هلیلان گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۳ توسط استانداری ایلام برای ساخت پتروشیمی در این شهرستان اختصاص یافته است.

 

کورش عیوضی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تمام بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذران در هلیلان فراهم و از حضور سرمایه گذران استقبال می کنیم ، هیچ گونه محدودیتی برای ایجاد اشتغال برای جوانان وجود ندارد.

وی ادامه داد: راهکارها و موانع موجود برای سرمایه گذاری در نشست با معاون اقتصادی استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت ، نگاه  پدولت سیزدهم به مناطق محروم رفع نابرابری ها و ایجاد توازن در خدمت رسانی است.

فرماندار هلیلان یادآور شد: موضوع معارض جایگاه ساخت پتروشیمی در هلیلان حل و موافقت مردم  برای احداث شرکت پتروشیمی در زمین‌ ها کسب شده و هیچ محدودیتی از لحاظ واگذاری زمین و کمک دولت وجود ندارد.

عیوضی اضافه کرد: با فراهم  شدن امکانات و زمین منتظر حضور سرمایه گذار هستیم و با نگاه ویژه دولت سیزدهم شهرستان هلیلان در مسیر توسعه قرار گرفته و حل مشکلات  احداث پتروشیمی در اولویت است

فرماندار هلیلان تاکید کرد: راه اندازی پتروشیمی هلیلان بعنوان یکی از راه‌های اصلی توسعه در اولویت برنامه های شهرستان قرار دارد و در این راستا جلسه هماهنگی رفع موانع موجود اعم از راه دسترسی ، مشکلات معارضان و رضایت مالکان زمین با سرمایه گذار پتروشیمی برگزار شده است.

عیوضی تاکید کرد: در هلیلان بسترهای لازم برای مشارکت سرمایه گذاران و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان وجود دارد و دست یاری به سوی کار آفرینان و سرمایه گذراران در نقاط مختلف کشور دراز می کنیم.

وی اضافه کرد: رفع محرومیت از چهره شهرستان هلیلان از اولویت های اصلی دولت سیزدهم بوده و در این خصوص برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.
شهرستان ۲۵ هزار نفری هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۵ کیلومتری ایلام قرار دارد و از شهرستان های نوپای استان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.