تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

استاندار: فعالیت مقاطع مختلف تحصیلی ایلام تا پایان هفته مجازی است

استاندار: فعالیت مقاطع مختلف تحصیلی ایلام تا پایان هفته مجازی است
ایلام- استاندار ایلام گفت: فعالیت حضوری کلیه مقاطع تحصیلی ایلام به مدت یک هفته تعطیل و بحث آموزش آنها به صورت مجازی در بستر شاد ادامه دارد.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: با توجه به شروع پیک ششم کرونا، فعلا به مدت یک هفته در مناطق قرمز و نارنجی استان کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل می باشند که در صورت نیاز هفته بعد تمدید یا لغو می شود.

وی تاکید کرد: همچنین فعالیت کلیه آموزشگاه های خصوصی هم به مدت یک هفته تعطیل می شود.

دانشگاه علوم پزشکی مرجع اعلام تعطیلی در استان است

استاندار ایلام در خصوص اعلام تعطیلی مدارس یا سایر صنوف به دلیل کرونا گفت: مرجع اعلام تعطیلی ها خود سخنگوی ستاد کرونا که همان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است خواهد بود.

بهرام نیا در خصوص تعطیلی مراسم اعتکاف نیز گفت: مراسم اعتکاف در شهرهای قرمز تعطیل و در سایر شهرستان ها با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار می شود.

وی اظهار داشت: وقتی مراسم اعتکاف به عنوان یک سنت مذهبی و دینی تعطیل وقتی  می شود چطور می توانیم مراسم دیگر از جمله جشنواره و یا شعر و دیگر موارد برگزار کنیم.

وی افزود: کلیه تجمعات با هر عنوان و هر گونه مراسمی از جمله مراسم دینی ، مذهبی و دیگر موارد با توجه به وضعیت قرمز استان تعطیل است.

استاندار ایلام تا کنید کرد: آنچه برای ما مهم و جزو سیاست های ستاد مرکزی کرونا است، توجه به رعایت این گونه تصمیمات است.

بهرام نیا گفت: تصمیات ستاد کرونا برای همه دستگاه های اجرایی استان لازم الاجراست و تا ۲ هفته کلیه مراسماتی که با حضور مردم و تجمع همراه باشد، تعطیل است.

وی همچنین در خصوص عدم دعوت از رسانه ها نیز گفت: سخنگوی ستاد کرونا خود دانشگاه علوم پزشکی و فصل الخطاب است و رسانه ها می تواند اطلاعات را خبار را از ایشان اخذ کنند.

استاندار ایلام گفت: همه ما به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده ایم و مرجع تصمیم گیری خود دوستان دانشگاه علوم پزشکی هستند.

استاندار ایلام بر ضرورت رصد حضور کارمندان در ادارات و تزریق دز سوم واکسن کرونا نیز گفت: کمیته نظارت بر تزریق دز سوم تشکیل شده و مکاتبات لازم برای نصب و استفاده از اپلیکشن ماسک صورت گرفت.ک

بهرام نیا اظهار داشت: براساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادارات موظف هستند از ورود افرادی که دز سوم را نزده اند، به ادارات ممانعت به عمل آورند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.