تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

استاندار ایلام: اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست

استاندار ایلام: اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست
ایلام - استاندار ایلام اقتدار و امنیت امروز کشور را مرهون شهدای گرنقدار دانست و گفت: وظیفه ما این است که در مسیر آرمان‌های آنان و خدمت‌گذاری صادقانه به مردم حرکت کنیم.

 

حسن بهرام نیا شامگاه جمعه با خانواده شهید والامقام علی محمد فیض الهی و حمید آلی آبادی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس  دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار که مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار نیز حضور داشتند، با عنوان این مطلب که مرز بین زمین و آسمان شهادت است، گفت: شهیدان با فدا کردن جان خود آسمانی شدند و امروز مایه اقتدار و روشنی همه ما هستند.

بهرام نیا فداکاری خانواده معظم شهدا را زینب گونه خواند و گفت: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود و خانواده معظم شهدا هم زینب گونه رسالت خطیری در نشر و انتقال ارزش ها و فرهنگ شهدا داشته اند.

وی افزود: البته این وظیفه همه ما است به نشر فرهنگ ارزشمند شهادت در بین جامعه اقدام کنیم.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که با لباس خدمت آمده‌ایم در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم، گفت: یکی از رسالت های مهم دولت سیزدهم احیای ارزش های دینی، مذهبی وفرهنگی است.

بهرام نیا اظهار داشت: در این راستا تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در اولویت اصلی دولت است.

وی با عنوان این مطلب که از دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم، تاکید کرد: شاید این خانواده های عزیز به حضور ما نیازی نداشته باشند اما این ما هستیم برای تداوم راه شهدا و ایثارگران نیازمند تقویت روحیه هستیم.

گفتنی است استاندار ایلام در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا قرار گرفت و دستور پیگیری دادند.

شهید علی محمد فیض اللهی در ۳۰ بهمن سال ۶۹ در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فردا ۳۰ بهمن سالروز شهادت این شهید والامقام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.