تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

دستگیری ۱۰۰ سارق و کشف ۲۱۲ فقره سرقت در ملکشاهی

دستگیری ۱۰۰ سارق و کشف ۲۱۲ فقره سرقت در ملکشاهی
ایلام - فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری ۱۰۰ سارق و کشف ۲۱۲ فقره سرقت سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرگرد بهزاد بسطامی روز سه شنبه با اشاره به اولویت های نیروی انتظامی در افزایش نظم و امنیت اجتماعی اظهار داشت: پلیس شهرستان ملکشاهی با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی و مسوول سازی ادارات برنامه‌های امنیت بخش را در طول سال ۱۴۰۰ اجرایی کرد.

وی افزود: سال گذشته طی چندین عملیات پلیسی ۱۰۰ سارق سابقه دار دستگیر و ۲۱۲ فقره انواع سرقت اعم از منزل ، مغازه ، اماکن دولتی و خصوصی و احشام کشف شد.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با بیان اینکه در این مدت تعداد ۴۳ نفر سوداگر مرگ اعم از قاچاقچی، معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شده ، تاکید کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد بسطامی از کشف ۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس شهرستان خبر داد و گفت: طرح های متعددی برای برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در طول سال ۱۴۰۰ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش اضافه کرد:‌ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۰ نفر از اراذل و اوباش که مرتکب جرائم مختلفی همچون نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس، تیراندازی مسلحانه، درگیری با ماموران انتظامی و غیره شده بودند، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد بسطامی با بیان اینکه با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان تعداد ۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده، افزود: آمار کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۹ بیش از ۷۱ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه تصادفات درون شهری طی مدت سالی که گذشت ۲۴ درصد نسبت به مدت سال ۱۳۹۹ کاهش داشته است، تصریح کرد: در راستای روان سازی ترافیک و برخورد با رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت های متخلف، ماموران انتظامی شهرستان طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را با هدف افزایش احساس آسایش و امنیت به مرحله اجرا گذاشته که توقیف تعداد ۱۰۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از نتایج اجرای این طرح ها بوده است.

سرگرد بسطامی از کشف یک هزار و ۱۰۰ عدد ترقه ، چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده ، هفت تن کود شیمیایی ، هشت تن مرغ خارج از شبکه قاچاق و پنج تن الوار جنگلی قاچاق، در عملیات های پلیس این شهرستان خبر داد و گفت:‌ چگونگی رفتار پلیس با شهروندان و مسافران نوروزی بسیار مهم است و بی تردید هرچه مردم پاسخ مناسبی از سوی مسئولان اجرایی دریافت کنند، مشارکت بیشتری با پلیس در انجام موفقیت آمیز طرح‌های مختلف عملیاتی خواهند داشت.

وی در پایان با تبریک سال جدید از همشهریان و مسافران نوروزی خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیس، پروتکل های بهداشتی را حین مسافرت رعایت کرده و حتی الامکان ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.