تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

دیدار مدیرعامل آبفای ایلام با فرماندار شهرستان بدره

دیدار مدیرعامل آبفای ایلام با فرماندار شهرستان بدره
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام به منظور بررسی وضعیت آب شرب شهرستان بدره و روستاهای تابعه،امروز چهارشنبه ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ با حضور در محل فرمانداری این شهرستان با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان: پرویز ناصری در این دیدار، ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز بیان داشتند: دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت آب و فاضلاب همیشه پای کار هستند و کار این شرکت ها تعطیل بردار نیست.

 

وی در ادامه گزارشی از وضعیت آب شهرستان،  نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و نیز محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها را ارایه و خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص بموقع اعتبارات شدند.

 

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با اشاره به کاهش بارندگی در سطح استان و شهرستان بدره یادآور شد: این شرکت تلاش دارد با برنامه ریزی دقیق تابستان پیش رو را بدون مشکلی در تامین آب این شهرستان سپری و در این راه قطعا همراهی و همکاری مردم در خصوص صرفه جویی در مصرف آب بسیار حائز اهمیت است.

 

 سپس علیزاده فرماندار شهرستان بدره ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب شهرستان بدره، برخی از نیازمندی های حوزه ی آب و فاضلاب این شهرستان را برشمرد و در خصوص همکاری مسئولین محلی با شرکت آبفا ایلام به منظور تکمیل پروژه ها و جذب اعتبارات مورد نیاز قول مساعد داد.

 

وی گفت با توجه خشکسالی های اخیر تعدای از روستاهای تحت پوشش شهرستان بدره و شهر بدره با مشکل کم آبی مواجه هستند که شرکت آب وفاضلاب استان ضمن بررسی اقدامات اساسی در این رابطه انجام دهد.

 

در ادامه جلسه رضایی معاون بهره برداری شرکت، گزارش مبسوطی از وضعیت آب شهرستان بدره ارائه داد و به بیان راهکارهای لازم برای رفع مشکل کم آبی این شهرستان ارائه داد.

 

این گزارش حاکیست بخشدار مرکزی بدره، بخشدار هندیمنی و رئیس شورای اسلامی شهرستان بدره هر یک به تفصیل به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.