تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

مدیرعامل شرکت آبفا با نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

مدیرعامل شرکت آبفا با نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد
نگاه اقتصاد -مدیر عامل شرکت آبفای استان امروز پنج شنبه با حضور در دفتر سارا فلاحی، نماینده حوزه ایلام در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار  و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان ایلام، پرویز ناصری در این دیدار ضمن بررسی روند آبرسانی به شهرها و روستا های ایلام بر رفع مشکل آب شهرستان های دارای تنش آبی تاکید کرد.

 

وی افزود: با توجه به خشکسالی و افت شدید منابع آبی و همچنین کاهش ورودی سد ایلام، تامین آب شرب در شهرهای ایلام، ملکشاهی و هلیلان با مشکل مواجهه است.

 

مدیر عامل شرکت آبفای ایلام گفت: برای عبور از این بحران، نیازمند مساعدت مسوولان ارشد استانی و کشوری در خصوص تامین اعتبارات لازم و همچنین تهیه بیش از ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی هستیم.

 

وی یادآور شد: در راستای رفع مشکل کم آبی، کارهای خوبی در دست اجرا می باشد که از جمله آن، آبرسانی به شهرستان های چوار و هلیلان و روستای تحت پوشش، تکمیل طرح آبرسانی به ملکشاهی و پایانه مرزی مهران است.

 

ناصری اظهار داشت: تکمیل پروژهای آبرسانی شرکت آبفا ایلام نیازمند تخصیص بموقع اعتبارات است که امیدواریم این مهم در سال جاری محقق شود.

 

وی در ادامه مدیریت و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را ضروری دانست و گفت: اگر مردم تنها ۱۰ درصد از مصارف آبی خود را کاهش دهند از بحران کم آبی سال جاری عبور خواهیم کرد.

 

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم حق زیادی بر گردن مسوولان دارند، گفت: رفع مشکل آب شهرهای ایلام، ملکشاهی، هلیلان، مهران و ایوان باید بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد‌.

 

سارا فلاحی افزود: به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات لازم انجام خواهیم داد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تامین و تخصیص اعتبارات مربوطه و حمایت های لازم، طرح های مذکور مطابق برنامه زمانبندی شده تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.