تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

در پاسخ به نامه ی دانش آموز روستایی صورت گرفت:

حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در دبستان نبوت بانقلان شهرستان ایلام

حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در دبستان نبوت بانقلان شهرستان ایلام
نگاه اقتصاد - مدیرکل آموزش و پرورش استان با دریافت نامه ای از سوی یک دانش آموز روستایی شخصا با حضور در مدرسه این دانش آموز پیگیر مشکلات مدرسه شد.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در دبستان نبوت بانقلان شهرستان ایلام با یکی از دانش آموزان این مدرسه که به او نامه نوشته بود دیدار و گفتگو کرد.

همیشه وجود دانش آموزانی مطالبه گر که دغدغه‌ی درس و مدرسه‌ی خود را دارند برای آموزش و پرورش یک نعمت و بلکه یک افتخار بزرگ است چرا که تربیت چنین دانش آموزانی هدف اصلی آموزش و پرورش است. مریم کرمی از دانش آموزان دبستان نبوت بانقلان شهرستان ایلام که با داشتن چنین روحیه‌ای از خروجی‌های مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می رود.

او به واسطه‌ی عضویت در شورای دانش آموزی نیازمندی های آموزشگاه خود را شناسایی کرده، قلم در دستان کوچکش گرفته و با حسی کودکانه تقاضای خود را برای مدیر کل آموزش و پرورش استان نگاشته و در فرصتی مناسب نامه را به او می رساند.

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان با دریافت و مطالعه‌ی نامه ضمن شناسایی دانش آموز و دبستان محل تحصیل وی تصمیم می گیرد شخصاً و به صورت حضوری و سرزده دبستان را بازدید کرده و از نزدیک نیازمندی های آن را بررسی کند.

درویشی در این بازدید علاوه بر دیدار با دانش آموز نویسنده ی نامه و تحسین حس مسئولیت‌شناسی او، با بیان اینکه یکی از ساحت های سند تحول بنیادین، تربیت اجتماعی فراگیران دستگاه تعلیم و تربیت است.

اقدام این دانش آموز را نمونه ای از رشد و تربیت حس اجتماعی شدن دانش آموزان دانست و افزود: برای احترام به درخواست و نشان دادن مسئولیت متولیان آموزش و پرورش در قبال خواست و نیاز دانش آموزان تصمیم گرفتم که شخصاً با حضور در مدرسه پیگیر درخواست های موجود در این نامه باشم.

وی در این بازدید ضمن دیدار با دانش آموز مریم کرمی و گفتگو با او، با عوامل اجرایی دبستان ملاقات و نسبت به پیگیری و رفع نیازهای آنان قول مساعد صادر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.