تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

سردار اشتری: امنیت امروز کشور، باثبات و مثال زدنی است

سردار اشتری: امنیت امروز کشور، باثبات و مثال زدنی است
ارومیه - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز کشور به مدد تلاش‌های جان برکفان این نیرو، باثبات و مثال زدنی است.

 

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از نمادهای امنیت مثال زدنی در کشور، آرامش موجود در استان‌هایی نظیر این استان است.

وی اضافه کرد: در سال‌های طولانی گذشته، دشمنان به دنبال ناامن کردن منطقه بویژه استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی بوده که البته این توطئه‌ها با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی و مشارکت مردم، نقش برآب شده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ناجا از ستون‌های امنیت امروز کشور به شمار می‌رود، افزود: در این راستا، این نیرو بیش از ۲۲ هزار جانباز و شهید تقدیم کرده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امنیت، زیربنای توسعه و پیشرفت در هر منطقه و در کل کشور است که البته این امنیت به خوبی تامین شده و می‌توان از این ظرفیت، برای توسعه و رشد اقتصادی بیش از پیش استفاده کرد.

سردار اشتری بر توجه به جوانان برای توسعه کشور به صورت دانش بنیان تاکید کرد و گفت: پلیس هم در حوزه آموزش حرفه‌ای و استفاده از فناوری روز، پیشتاز بوده و در صدد است تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه ماموریتی این نیرو، اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اقدامات بازدارنده در راستای ارتقای شاخص های امنیتی و همچنین توجه به بهبود وضعیت انسدادی مرز، از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان از ظرفیت دانش بنیان بهره برد.

به گزارش ایرنا، در این آیین، از زحمات سردار مسعود خرم‌نیا قدردانی و سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.