تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به منظور انتقال اسناد ۲۰ ملک آموزشی در شهرستان‌های استان صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه‌ی همکاری بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش استان ایلام

انعقاد تفاهم نامه‌ی همکاری بین بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش استان ایلام
نگاه اقتصاد - تفاهم نامه همکاری جهت انتقال اسناد ۲۰ ملک آموزشی در شهرستان های ایوان، چرداول و سیروان بین اداره کل آموزش و پروررش استان و بنیاد مستضعفان به امضا رسید.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با حضور علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل بنیاد مستضعفان استان ایلام و رئیس اداره توافقات سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور، تفاهم نامه همکاری جهت انتقال اسناد ۲۰ ملک آموزشی در شهرستان های ایوان، چرداول و سیروان به امضا رسید.

 

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم انعقاد این تفاهم نامه با تقدیر از همکاری بنیاد مستضعفان، کمک دستگاههای اجرایی برای رفع نیازهای عمرانی فضاهای آموزشی و مستندسازی املاک که کاربری آموزشی دارند را خواستار شد.

 

درویشی با اشاره به اسناد بالادستی آموزش و پرورش الزام کمک دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش را از ضروریات پیشبرد امور در این دستگاه حاکمیتی دانست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر متغیرهای برنامه ریزی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: باید با در نظر گرفتن برنامه‌های بلند مدت تعیین تکلیف املاک در دستور کار قرار گیرد.

 

حسینی رئیس اداره توافقات سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور نیز که در این مراسم حضور داشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در خصوص تعیین تکلیف املاکی که عرصه ی آن متعلق به بنیاد مستضعفان است اما کاربری آموزشی دارند، گفت: با عنایت به این تاکیدات سند املاک بعد از طی مراحل قانونی به نام آموزش و پرورش تغییر می یابد.

 

فریادی مدیر کل بنیاد مستضعفان استان ایلام نیز در این مراسم شروع فعالیت های بنیاد در استان ایلام را از سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: تلاش بر این بوده که خدمت رسانی در همه‌ی نقاط استان انجام گیرد و با در اولویت قرار دادن مولفه‌های آموزشی و بهداشتی برنامه های خود را در سطح استان پیش برده و در همین راستا آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم. تمامی املاکی که کاربری آموزشی داشته و متعلق به بنیاد مستضعفان هستند انتقال اسناد انجام می‌گیرد و تعیین تکلیف می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.