تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

۲۳۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام تا کنون برای  متقاضیان تعریف و در حال احداث می باشد

۲۳۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام تا کنون برای  متقاضیان تعریف و در حال احداث می باشد
نگاه اقتصاد - عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام از افزایش احداث این طرح ها با توجه به افزایش تعداد واجدین شرایط خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام مدیرکل این دستگاه اجرایی هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست  و تأکید کرد برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.

عبدالله بهادری افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت نکات فنی دراحداث هر یک از پروژه های نهضت ملی مسکن که باعث کم شدن استحکام بنا و کیفیت ساختمان گردد بلافاصله پروژه تعطیل و حتی تخریب خواهد شد، چرا که حفظ جان و مال مردم را اولویت احداث هر پروژه ای می دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان واگذاری زمین به قیمت بسیار کم و در اقساط بلند مدت ، بهره مندی از تخفیفات پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی و تسهیلات بلند مدت بانکی را از جمله مزایای طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: هیچ کارگزاری در این طرح به دنبال کسب سود نیست و واحدهای مسکونی به قیمت تمام شده که تلفیقی از سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی است احداث می شوند.

بهادری خاطر نشان کرد: شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است و تا کنون ۲۴۲۳ مورد از متقاضیان استان ایلام با توجه به پیام دریافتی نسبت به واریز وجه اولیه و بیشتر ( سهم آورده دوم) اقدام نموده و پروژه برای ۲۳۵۰ مورد تعریف شده است و با توجه به افزایش روزانه این افراد به زودی برای همه کسانی که آورده اولیه را پرداخت نمایند پروژه نهضت ملی مسکن تعریف خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.